Jag är en jätteduktig flickvän, jag lovar

Älskling bjuder mig på polkagriskäppar och jag säger att han äter dem fel.
När vi kommer hem till honom så knackar granntanten på dörren och frågar om han vet om att han fått inbrott i förrådet, igen.
Han springer ner och tittar - uppbrutet. Jg står kvar och diskuterar kakbakning.
Han ringer polisen. Jag löser sudoku.
Han springer ner igen. Jg bloggar om det.
Visst förstår ni nu varför han vill vara med mig? Visst hör nu hur fin och stöttande och omtänksamt kärleksfull jag är. Vilken tur jag har att han är för ung, dum och kär för att se vilken jobbig typ han fastnat med. Jag vet iallafall att jag har hittat ett kap.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, fan va du är underbar Elisabeth! XD Och du vet att jag älskar dig för den du är, så det så ;) And I'm guessing so does he ;P

2008-12-16 @ 21:57:59
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: älskling

and so does he <3

2008-12-17 @ 23:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0