Odin is my hero once more!

Kommer hem på mrogonen och ser en vit sak på min plats vid matbordet. Svårt att avgöra om det var paket eller påse men jag går fram och tar upp det iallfall. Jodå, det är till mig. Va? Vääänta nu, $10 står det också på utsidan. Inte fan har jag varit dum nog att beställa något för 10 dollar från internet? För en Plushie? Nej någon måtta får det ju vara. Vågar man bryta förpackningen?
Fast nu när jag tänker på det... Nathan sa ju att han skulle skicka någon slags present på posten till mig, det kanske är den som har kommit nu?
Paketet slits upp och gissa vem som hotar att tappa rösten och stuka tår när mitt fangirlsquee är igång tillsammans med hyperstudsarna?
En Richard! Han har köpt en Richard åt mig!



Visst är han sööööt????

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, va gulligt att han skicka det där till dig!!! =D Inte för att jag riktigt har koll på vad en Richard är, men den ser väldigt söt ut må jag säga! XD

2008-12-04 @ 10:28:09
URL: http://emeylie.blogg.se/
Postat av: Paris

Haha, naw vad gulligt! =D



den var jättesöt =)

2008-12-04 @ 14:02:24
URL: http://myanalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0