Tur i spel otur i kärlek

I badkaret.

Jens: Älskling du är luden.
Jag: Ska jag ta det som en pik? Så går det när jag är här för länge.
Jens: Visste du att varje gång de har en tävling på jobbet som jag ställer upp i så vinner jag?
Jag: Det förklarar alltså varför du har fastnat med mig.

Jens fattar ingenting.

_________________________

Nu sitter vi vid varsin dator igen. Jävla pensionärspar fast modernare liksom...
Så fort jag fnittrar åt roliga bloggar vänder han sig om och ser förvirrad ut. Men han får skylla sig själv som lyssnar på dålig musik ikväll istället för att ha sex.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, ni är så söta! XD

2008-12-11 @ 10:02:54
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0