Den långa flykten

Jag fortsätter att undfly min uppsats. Det blir lätt så när man får förlängd tid. Det är bara om man är en disciplinerad liten människa som Emelie eller Martin man kan prestera något trots att man vet att man fått utökad tid... Jag har ingen som helst självdisciplin. No shit. Det värsta är nästan att jag blir förvånad varje gång jag upptäcker det. Men det är bara nästan för det värsta är ju uppenbarligen att jag inte jobbar på det jag borde. Jag vet ju att jag inte kommer ta mig för att göra det i helgen heller. På fredag ska jag våldgästa Kalle och kidnappa hans dator för mina unkna(!?!) yuri-tittar-syften och sen ska jag väl antagligen vara emd Marcus på lördag eftersom vi då varit ihop i ett halvår, det trodde ni aldrig om mig va? Och från lördag förmiddag till söndag kväll är jag dessutom hundvakt för att mina föräldrar ska åka vasaloppet. Good for them.
Jag är törstig men jag vill inte dricka äppeljuice vilket är det enda som finns hemma. Varför kan inte mina föräldrar åka och handla när mjölken är slut? De vet ju att 3/4 av familjen livnär sig på nästan bara det.
Och sen vill jag avbeställa den förbenade månadsboken i bokklubben jag inte lyckas komma ut ur men nog fan har mamma suttit och babblat telefon i snart 2 timmar bara för att jag faktiskt kom ihåg det. Så jävla typiskt.
Just nu sitter jag och lyssnar på Bowling For Soup för de gör mig glad. Det kan nog behövas ikväll tror jag...
Enligt Kix så ska det vara månförmörkelse inatt, den ska börja förmörkas vid 3 och är helt synlig igen vid 6. Jag ska försöka se den. Meaning: jag kommer tvinga mig själv att sitta uppe och skriva under de timmarna så då behöver jag bara titta ut genom fönstret.
Nej nu ska jag försöka ta tag i den här jävla skiten före jag börjar tro att det är MVGmaterial det jag sitter och skriver... Jag har egentligen inte skrivit någonting sen inatt, även om jag modefierat den texten lite här och där...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, ja men jag måste ju jobba uppsats, åker ju snart =P
ooh, ett halvår! =O Wow, det är typ, länge! GRATTIS GUMMAN! Fy fan va kul alltså :3
Nice, Bowling for soup = bra och glad musik =D
Lyckades du sitta uppe och se solförmörkelsen? (om det var nån, jag har ingen aning, jag sov XP)

2008-02-21 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0