Orkeslös pt. 2

Häntextra
Kom till Miljöpolitiken. Efter kanske 10 minuter av lektionen så hugger det till i bröstkorgen och börjar trycka. Fast inte det vanliga tryckontet som går utifrån och in, det här var ett sprängande tryck som ville ut. När det stannat kvar i kanske ytterligare 10-15 minuter bestämmer jag mig för att gå till skolsyster. Hon känner lite där jag har ont och lyssnar med ett iskallt stetoskop. Jag får 2 Ipren och blir beordrad att ligga ner och vila i åtminstone en halvtimme. Ingen mer miljöpolitik den här veckan.
Efter kanske 45 minuters sängliggande gör det inte lika akutont utan är mer ömt så jag vågar mig på en engelskalektion som jag kommer nästan 20 minuter sent till. Stort heja mig. Hann inte göra något på engelskan men jag var iallafall där. Åt en mjuk macka och drack typ 3 glas mjölk till lunch. Sätter mig i datasalen och efter bara någon minut så känner jag hugget och trycket igen, fast nu har bröstkorgen fått med sig huvudet och ryggen som också bestämt sig för att bråka. Jag vägrar äta mer Ipren idag för då kommer jag inte sluta före jag somnar och det skulle innebära nästan en hel karta, lite lätt överdosering kanske?
Så nu sitter jag hemma och mår pissigt istället. Men man kanske kan skriva lite på engelskans tal och miljöpolitiken?


Dagens Visa
När jag och Jenny var på stan igår kom det en fruktansvärt ful låt i högtalarna. En låt som vägrar släppa när den väl har hörts en gång. Demonen som sprider den heter Ellinor och låten heter Kokobom.

Ellinor - Kokobom
kokobom bom bom
kokobom bom bom
här här är jag x2

Om du letar efter mig
så är jag här framför dig
om du ser med dina ögon
kanske du hittar mig

kokobom bom bom
kokobom bom bom
här här är jag x3

om du inte hittar mig
så kan du ropa på mig
var är du ?
jag är här !

kokobom bom bom
kokobom bom bom
här här är jag

Alright

oh yes

kokobom bom bom
kokobom bom bom
här här är jag x2

ifall jag går iväg en stund
kan du lita på mig
jag kommer tillbaks
varje gång

kokobom bom bom
kokobom bom bom
här här är jag

jag letar här och
jag letar där
kom kom fram till mig
för det ända som jag vill
är att va med dig
det är sant

jag kollar hit å
jag kollar dit
vart är du nånstans
jag letar efter dig
så kom till mig
kom nu

kokobom bom bom
kokobom bom bom
här här är jag x2

om du inte hittar mig
så kan du ropa på mig
var är du ?
jag är här !

kokobom bom bom
kokobom bom bom
här här är jag x2

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men lilla gumman, vad har hänt med dej! =O Inte får du gå och ha ont inte, speciellt inte när jag inte kan vara där och krama om dej och schasa bort det onda. Jag testar härifrån då; Schas, schas det onda frånm Elisabeth!
Miss you sweetie (L) :3

2008-02-29 @ 05:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0