Planet Terror!

Jag har just sett en underbar Wannabee-Bmovie med tillräckligt mycket gore för att jag ska överleva ytterligare en månad utan påfyllning. Planet Terror har fått för jävla dålig kritik av folk jag känner men när jag såg den idag var den precis vad jag hade hoppats på: Blod, Zombies, Blod, Snygga tjejer i små kläder, Blod, Zombies, Blod, Kaboom och Blod. Allt Elisabeth kräver för snabb underhållning.
Det skadade inte att det fanns med knäpp humor i allt som hände också eller att den manliga huvudrollen faktiskt såg rätt bra ut. Till skillnad från de andra männen. Det fanns en enda ful kvinna i hela filmen och hon var en gaggig gumma som blev zombiefierad medans det å andra sidan inte fanns mer än en snygg kille. Tackochlov att jag gillar flickor också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0