Senaste listan

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG:
Kramat min mormor:  Nej verkligen inte
Slagit någon: Hmm... en vecka är lång tid... inte alls omöjligt...
Spelat basket: Menar ni att jag skulle röra på mig?
Vunnit en match: Som sagt: Jag rör inte på mig
Gått på bio: Nej, det var för två helger sen nu ;P
Städat rummet: Det skulle jag nog inte påstå att jag gjort nej...
Bakat en sockerkaka: Nej det var ett tag sen jag bakade alls nu känner jag...
Ätit pizza: I tisdags med Emelie, mycket gott <3
Skrikit åt någon: Antagligen
Varit uppe längre än 02:30: Ja men självklart!
Åkt flygplan: Nej
Åkt tåg: Nej
Pratat i telefon i mer än 40 minuter: Klart jag har
Slösat över 30 kr på godis: Nej det var ett tag sen jag köpte godis tror jag...
Pratat i en telefonautomat: Nej
Spelat dataspel: Räknas spindelharpan?
Köpt kläder/skor: Nopes...

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG:
Retat någon: Tror inte det?
Gått på toa mer än 10 gånger: Tror inte det, men jag känner att toa överlag är en rätt bra ide xD
Ätit prinsesstårta: Nej
Hoppat ut i snön och skrikit: Nej, två veckor sen sist nu...
Lagat mat ur kokbok: Ja faktiskt, i lördags gjorde vi det...
Gett någon komplimanger: Ja det brukar jag göra när de förtjänar det <3
Lyssnat på winnerbäck: Nope
Använt handkräm: Nej
Borstat tänderna: Jadå, varför skulle jag itne gjort det?
Bäddat sängen: Allt är en tolkningsfråga, jag har rättat till lakanen efter sex? ^^;
Sparat pengar i spargris: Har ingen spargris och i vilket fall vet jag inte HUR man sparar pengar =P
Sagt hej på hebreiska: Nej, men jag skulle gärna lära mig
Sagt jag hatar dig: Tror inte det... Eller jo, till Nathan... Men det var ju mest på skoj, räknas det ändå?
Sagt jag älskar dig och menat det upp 1oo%: Klart jag har <3

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG:
Gått på toa: Nej, det gjorde jag just när jag klev upp, vilket är ungefär 5 timmar sen =P
Ätit: Nej, också senast imorse =P
Kollat på klockan: Ja "kan inte den jäkla lektionen sluta snart???"
Sjungit: Nee
Svarat i telefon: Nej, ingen vågar ringa till mig
Hostat: Haha, nej inte än...
Spytt: Nej
Rapat: Nej det var ju ett tag sen jag åt...
Kollat på TV: Nej inte sen i tisdags
Lyssnat på radion: Nepp
Fått ett SMS: Från Camilla
Sovit: Nej, men det låter lockande~~
Installerat en skrivare: Öhm, nej O_o'
Läst mer än 10 rader på engelska: Haha, ja, så är det när man har alla lektioner på engelska ;P
Skrivit blogg: Ja, vad tror ni att jag gör nu? =P
Tänt en lampa: Nej
Gråtit: Nej

JUST NU:
Sjunger jag: Nej
Gungar på stolen: Nej, jag försöker sluta
Lyssnar på musik: Nej, kan inte hitta min mp3 nånstans ;_;
Kliar mig på näsan: Ja
Hostar: Nej, inte idag
Äter: Nej
Hoppar: Nej
Lyssnar på techno: Nej usch
Lyssnar på klassiskt: Nope
Lyssnar på winnerbäck: Haha nej

VÄLJ BLAND:
Svart eller vitt: Svart
Katt eller hund: Hum.. Vet faktiskt inte, har ju bara haft hund, så jag kan ju inte jämföra =P
Natt eller dag: Natt
Solsken eller månsken: Solsken är härligt men månsken är mysigt =)
Sommar eller vinter: Just nu vill jag ha sommar, eftersom den här vintern är väldigt snöfri.. =(
Julafton eller födelsedag: Tycker om båda men känner mer för att fylla år än att fira jul...
Film eller bok: Båda men just nu bok
Höstpromenad eller vårpromenad: Höstpromenad är härlig; löven och himelen = vacker då <3 Men vårpromenad är också mysigt; med de nyutslagna blommorna och fågelkvitter ;)
Radio eller CD: CD
Färg eller svartvitt: Färg
TV eller radio: TV
Buss eller bil: Buss, såklart! XD Mycket bekvämare ;P
Titta på TV eller stirra in i väggen: Väggstirr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0