Tajmat och klart

In i minsta detalj? Anna hörde av sig tidigare i veckan om att hon hade en plan för hur vi skulle kunna mörda HS. Han hade bett henne om hjälp med att ta död på mig så vi tänkte att om vi kan lura hem honom till henne oach använda mig som lockbete kan hon vara efteranmäld så ger vi oss på honom båda två. Riktigt bra plan som vi genomförde så smidigt vi nu kunde, hon hörde av sig till honom och övertygade pojken om att hon stod på hans sida samtidigt som jag fortsatte mitt sedvanliga gnäll om att han är för svår att få tag på för att kunna döda ordentligt.
Lördagen kom och Anna och jag pratade ihop oss lite mer om detaljerna och det bestämdes att hon och jag skulle mötas i förväg och köpa godis åt oss fyra som skulle komma och titta på Another Gay Movie hos henne, för HS flickvän satt bredvid när han fick trailern och blev - såklart - frestad av filmen.
När vi möter upp med varandra på Dollarstore vid 5 i 3 påminner jag glatt om att nu har hon bara 5 minuter kvar i säkerhet. Oj vad kul det kommer bli! Nej såklart inte! Lilla glömska Anna har inte efteranmält sig än i rädsla att HS ska kunna se det. EFTERANMÄLDA SPELARE SYNS INTE! Det borde hon veta, hon har minsann efteranmält sig förut, precis som jag. Slarvfjolla.
Nåja, vi handlar iallafall det vi ska, dvs godis och kakor för sammanlagt 80 spänn och sen handlar båda två för lite extra var också. Jag hittade godis jag ville ha för mig själv som jag köpte och två dödskallereflexer, mycket coola. Men vem skulle kunna stå emot erbjudandet "köp 15 sura kulor för 10 kronor". De kostar typ 1-2 kronor styck vanligtvis och jag hade inte ätit de på evigheter!
Vi knatar hem till henne igen där vi sitter och kollar på anime med all fokus på ljud från bilar och öppnande dörrar. Jag höll under hela tiden ett krampaktigt tag om mina två morötter och röck till för minsta bilstart längst bort på gatan. Ja, jag vet att jag är fjantig. När de så dök upp så ringde de inte på dörren utan smög istället långsamt och (försökte åtminstone vara) tysta uppför trappan. Anna gick ut i korridoren medans jag försiktigt kikade ut igenom hennes sovrumsdörr. När HS ser mig så glömmer han allt vad smygning heter och istället rusar han mot mig med en morot i högsta hugg, och jag gör likadant. Han träffar mig i magen samtidigt som jag krossar min morot mot hans axel. Det var ett jävla under att jag inte fick ett blåmärke med tanke på vilken kraft han lade bakom det. Bådas morötter gick av på mitten och flög någon meter bakom offret av bara farten. Och hans morot var en såndär supergrov. Mage Goes Aouie. Vi bestämde iallafall efter denna sammandrabbning att vi två ska ha vapenvila tills en duell senare under omgången, när vet vi dock inte.
Vi gick in i köket där vi satt och pratade i kanske en halvtimme före vi kom på att vi skulel ju faktiskt kolla på film så då bänkade sig alla i Annas säng med blicken fäst på en elak dator som vägrade låta varken Anna eller HS starta filmen. Efter någon timmes datorbråkande bestämde vi oss för att flytta till vardagsrummet och dess Disneyfilmer istället. Vi såg på Janne ångben - The Movie, Pocahontas II och Pocahontas. Jag tycker om Annica hon verkar ha rätt bra koll på vad som är vettiga filmer, det var tack vare henne jag fick igenom önskemålet att se örsta Pocahontasfilmen för att gottgöra för sugigheten i uppföljaren. Dessutom hade hon en härligt avspänd syn på sex när vi 4 satt inne i köket och drack te. Hon och jag kom verkligen igång riktigt ordentligt när det gällde sexsnack medans HS mest satt och tyckte synd om stackars Marcus som "inte lärt sig att säga nej". Jag lovar, om han börjar "lära" honom att göra det så kommer jag slå ihjäl HS med mina bara händer.
De drog vid halv 12 och jag stannade hemma hos Anna och pratade om ditt och datt tills klockan 5. Jag var hemma kanske 5 minuter före klockan slog 6. Visste ni hur många det är som fortfarande inte tagit ner sin julbelysning och liknande än? Det är snart dags för nästa högtid folket! Eller kör ni stenhårt på "ända ut till påska"???
När jag kom hem kokade jag upp en massa gott te och lade mig i soffan för att läsa 7e volymen av Sugar Sugar Rune som Anna så godhjärtat hade skickat med mig. Åh vad jag tycker omd en serien! Den är verkligen feelgood ända ut i mina kluvna hårtoppar! Sen kände jag mig dock lite för trött för att fortsätta undvika min stackars tomma säng. Jag somnade vid 7 och vaknade strax före 11. Jag känner mig härligt utvilad. Någon gång under de fyra timmarna slutade det regna. Det känns ju bra iallafall.
Idag känner jag att allt kommer vara lugnt och behagligt. Yay!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Suck, typiskt Anna..
oooh, sura kulor är gott! XD
Stackars lilla magen din =/
Synd det där med filmen, men Disney är ju inte så tokigt det ;) Men jag vill se Another Gay Movie! XD
Hahaha, bäst för HS att han aktar sig! ;D
Jag vill också läsa mer Sugar Sugar Rune! Undra om jag har läst sjuan eller inte.. Hmm..

2008-02-15 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0