Uppsatsflykt

GÅ IN PÅ MSN
Vem är den 10:e som är online? Cicci
Vem är den 4:e som är online? Marcus
Vem tycker du bäst om som är online? Nathan, just nu iaf...
Vem är 1:a offline? Anita
Vem är 10 offline? Elin

KOLLA I DIN DATOR
Vad har du som skärmsläckare? Bildspel för mina bilder
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 19
Vad har du för bakrundsbild? Ouran High Scholl Host Club, fast jag tycker bättre om den där nere, där har jag Fanart med Kannazuki No Miko >w<
Vad är det bästa som ligger på ditt skrivbord? Word xD

KOLLA PÅ DIN SÄNG
Är din säng bäddad? Typ, jag bytte lakan för nån timme sen...
Vad ligger det på din säng förrutom täcke och kudde? T-shirt och mr.Condom
Vad har du för färg på dina kuddar och ditt täcke? En grön kudde med kossor och sen matchande en kudde och täcke med 101 dalmatinerna
Vad är det för färg på själva lakanet som du sover? Vitt

KOLLA I DITT RUM
Har du en tjock eller smal dataskärm? Har ingen dator i mitt rum ;_;
Vad är det brevid dig där du sitter nu? Ena sidan, ett fönster, andra sidan är en schiffonie(sp?)
Har du spegel på ditt rum? Ja men man kan inte direkt spegla sig i den för den är täckt av damm för att jag glömmer den XD
Vad hänger på dina väggar? Posters och dikter... en tavla med en drake och en mängd tidningsurklipp for the lulz
Äger du ett the sims spel? Bara det första tackochlov
Har du egen TV? Nopes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0