Våren är här!

Jag tycker om att se att årstiderna växlar. Nu växlade de visserligen bara från misslyckad vinter till mysig vår men det känns ändå i hela kroppen att något håller på att hända i världen. Någonting som man blir glad av.
Igår köpte jag en underbar skjorta som skriker vår, lycka och kärlek! De har börjat sälja ordentliga (allt är relativt - more is less imo) längder på kjolar igen, hittade en underbart söt när jag fönstershop-skolkade igår. Och ett par supermysiga gympadojjor så att jag kan få plocka av mig de höga vinterskorna snart. Studiebidraget kommer nästa fredag och i helgen är jag hundvakt och firar 6 månader med Marcus. Jag tycker om livet! (jag väljer att inte räkna in skolan som en del av mitt liv i just det här sammanhanget)

Idag tog jag med mig kameran vart jag än gick. Blev visserligen bara 37 bilder men jag är nöjd med dem~~

 "skyltparken" töar långsamt fram igen
 Här är skolan, som ni ser är det en hel del töarbete kvar men det börjar spira lite smågrönt här och där
 En GRÖN fotbollsplan! UTOMHUS!
 Vägmitten på E4an
 Emelie och hennes rattmuff
 Visst fångade jag den här bron bra?!?! Jag känner mig stolt, jag tyckte den blev skitbra med tanke på att jag tog den genom vindrutan i Emelies bil när vi åkte under den...
 VATTENPÖLAR! >w<
 Haha den här ser sjukt mysigt roadtripig ut för att vara i lilla Sundsvall <3
 Sol, himmel, is och gräs hemma i Härnösand
 Och en jag...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wahaha, fy fan va snygg jag är XD
Hihi, man ser verkligen att våren är på väg med stora steg :3 Antar att den har kommit lite mer när jag kommer tillbaka =D
Det ser så sjukt annorlunda ut runt omkring; här och var - snö & is, här och var - gräs och västligt XP

2008-02-22 @ 18:02:04
Postat av: Jenny

Jättefina bilder! Ja det märks verkligen att våren är på väg! ^_^

2008-02-22 @ 19:27:40
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0