Vårglädje

Jag vill ut!
Jag vill gå på en lång promenad till, jag vet inte vart, bara ut! Fan vad trist att inte Assar är hemma, det är så skönt att bara ta med sig en hund ut när man ska gå, perfekt mängd sällskap. Vädret är underbart och jag lyssnar på Beatles eftersom jag nyss fått ner en härlig GB med deras låtar. Jag känner mig underbart vårigt glad i hela kroppen. Jag hatar att jag inte har koll på vart min mp3 har gått och gömt sig. Jag vill fylla den med beatles och ge mig ut i världen. Eller ja, en väldigt liten del av världen. men ut utanför det här huset iallafall! Ge mig min hund och min mp3 så lovar jag att vara lycklig och snäll i minst en vecka!

Och tack till Emelie för alla underbara kommentarer <3

  Så här fint är det ute!

Kommentarer
Postat av: Emelie

=) Jag har fastnat mellan "är det vinter eller är det sommar? =S", så jag vet inte hur jag känner för vädret XP

Varsågod älskling för kommentarerna (L)

2008-02-15 @ 14:52:49
Postat av: Jenny

Jättefina bilder, och ja, våren är verkligen på väg! Eller ja, om det kunde bli lite mildare ute? Fryser ju för fan ihjäl xP Vart är assar då förresten?

2008-02-15 @ 19:02:11
URL: http://softish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0