BANANAS!

image113

Bananer är verkligen läskigt goda. Man kan äta flera klasar på bara en dag, de är nästan lika lätta att överäta (OBS!inte föräta sig på) som konserverade champinjoner. Mamma är snäll, hon har köp bananer åt mig. Jag har ätit två sen jag kom hem. Jag kom hem för 1½ timme sen och har dessutom hunnit med middag och dusch. Just nu sitter jag och lyssnar på Within Temptation och dricker te medans jag tuggar på bananer och skriver blogg istället för uppsats.
Stackars Elisabeth blev förvirrad av sin nya källa, den säger att det är jämn spridning mellan könen och ca 3% som lider av manodepression. Mina tidigare källor har sagt 1%, 2% och 2,5% och en sa dessutom att det är 3 gånger så vanligt för kvinnor att få det som för män. Mig förvirrad av blandade budskap. Jag har ingen aning om vad som är rätt längre. Uscha, men ågar man skriva "1% - 3% av befolkningen lider av bipolärt syndrom och även om det kan vara jämn spridning kan det lika gärna vara 75% av de drabbade som är kvinnor." i en uppsats? Nej, jag tänkte väl det. Menolikey obestämda källor.

Trevor är snäll. Han lät oss gå 25 minter tidigt idag för att vi såg trötta ut, det skulle ingen annan lärare få för sig att göra.

Nej, nu ska jag gå och ta en till banan och leta reda på ytterligare tidsfördriv istället för uppsatser...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Me also want bananas! Give me! XD
Uscha, dumma källor, kolla vilka som är nyast?
I know, Trevor är en mycket bra lärare, me like =)

2008-01-16 @ 13:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0