Blablablibla

Hejsan svejsan folket, nu skriver jag här igen. Inte det att jag skriver något vettigt, men det är ju en smärre detalj som ingen bryr sig om.
Just nu sitter jag på en lektion som tydligen ska handla om vad EU har för intressen av att Syrien och Libanon bråkar... Jag vet väl inte det heller? Jag bryr mig inte ens. Oavsett om det står i kursplanen att jag ska det eller ej. Haha, vilken liten ungdomsrebell jag är. Alla vill vara lika coola som jag är för jag är så cool att isbjörnarna gärna vill dela rum med mig. Jag lovar.
När den väl är slut, kvart över 4, så ska jag stalka efter Emelie hem till henne för att titta på Pocahontas, något jag sett fram emot sen 20 i 2...  Inte kul. Har jag sagt att jag inte tycker om den här kursen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, du är verkligen en liten rebell du ;P XD Wow, önska att jag också kunde vara lika cool *_* XP
Jodå, vem fan hatar inte den där förbannade kursen?! XO
Haha, det var ju planen, fast nu blev det ju ingen Pochahontas, men istället blev det två (eller en och en halv) andra bra filmer ;D

2008-01-08 @ 19:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0