Lista!

Tio saker om mig

1. Är du singel? Nej O_O
2. Är du lycklig? Jovars...
3. Är du uttråkad? Klart, annars skulle jag inte svara på den här =P
4. Är du ledsen? Det händer...
5. Är du italienare? Nope
6. Är du gravid? Tror inte det? Vadå, har jag betett mig annorlunda? Jag LOVAR att jag inte glömt något piller! Jag HAR varit en duktig flicka!
7. Är du full? Oftast inte taclochlov xD
8. Är du en cooling? Klart som fan, vem skulle vara coolare än jag?
9. Är du från Irland? Nepp
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jupp

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jupp jupp
2. Har du nånsin blivit sårad? Har inte alla det?
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Typ hela högstadiet?
5. Har du kysst någon inom den senaste veckan? JA! >w<
6. Har du haft en hemlig beundrare? HAHAHAHAHAHA!!!! JAG? Aldrig! X'D
7. Är du kär? Jupp <3
8. Vill du gifta dig i framtiden? Allt utom brudgum är planerat ;3

10 saker, två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? BÅDA!
3. Katter eller hundar? Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Både och, men de Få Bästa värderas högre (*duuuh*)
5. TV eller Internet? INTERNET!
6. Coca-cola eller Pepsi? PEPSI!
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Båda är kul, men rolig hemmaväll är nog idealet =P
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Ska man KUNNA välja mellan dem? Mobilen kanske?

Tio "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Har jag itne blivit det är jag förvånad...
2. Brutit ett ben? Armen
3. Gjort nåt du ångrar? Ja =P
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, men jag vill jag vill jag vill!
5. Ljugit för någon du tycker om? Tyvärr... ><
6. Ätit en hel tårta? Nej, inte själv, men med någon ;P
7. Gjort bort dig offentligt? Både medvetet och omedvetet, det är kuuul!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nopes, det tog ju slut av en anledning
9. Gråtit när ett husdjur dog? Nämn någon som inte gjort det?
10. Velat försvinna? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0