Motivation?

Jag sitter här och ska försöka övertyga mig själv om att jag visst kan förmå mig att fortsätta på religionsläxan som måste in ikväll eftersom kursen är officiellt slut imorgon. Nu är det ju så att jag är fruktansvärt dålig på att motivera mig själv, det finns så mycket annat lockande här i världen. Det finns mat i köket, en dusch i badrummet, en säng i mitt rum, disneyfilmer på datorn och i vardagsrummet, animeserier på datorn, människor på MSN och om bara min dumma lilla pojkvän skulle kunna ta en hint och muta mig med hans kropp så skulle jag göra den här läan på mindre än en timme. Förstår han att jag hintar om att han ska säga att jag får sex om jag gör klart skolarbetet? Nej, han förstår att jag har problem med motivation och säger att det bara handlar om att fokusera sig. Bläää!!!
Istället har jag lollat runt på internet och fjantat mig, och blivit deprimerad över faktumet att folk är sega på att uppdatera sina bloggar. Emelie har inte skrivit på länge (allt är relativt) och det var ännu längre sen Jenny skrev något. SEGISAR! Vad ska jag då läsa i väntan på motivationen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, din stackare då, men det är jämt svårt med motivation när det gäller dumt skolarbete XP

2008-01-21 @ 16:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0