NÅD!

Jag var ju som sagt hos tandläkaren i efetrmiddags och tog bort den lilla ståltråden jag burit sen tandställningen åkte av för 2½ år sedan. Tänderna såg tydligen fina ut.
Jag tror tandläkaren som satt och grävde runt i min käft var hel inkompetent. Han hade inte fattat att sprutar man en massa vatten i en liggande persons mun så kommer de att drunkna om man inte suger bort det. Efter ett tag insåg han det, efetr min andra kallsup, och då lägger han den blåa sugmojen i min mun recis ovanför vattenmassan så inte fan hade det någon effekt inte. Det var inte före det kom in en sköterska och erbjöd sig hålla i den som allt äckligt vatten försvann. Och inte fan kittlades det när han slipade bort cementen för när han lessnat på allt vattensprutande från den ena slipen tar han en torr istället. Det brändes! Munnar ska inte brännas när "utbildade" människor joxar med dem!
På röntgenplåtarna av mina tänder syntes som sagt att de numera satt som de skulle, om man bortser från en visdomstand till höger i underkäken som "måste tas bort snarast". Me no want to. Dessutm kommer jag behöva ta bort den på vänster sidaockså "förr eller senare" precis som två stycken i överkäken som inte ens har börjat synas än, för de tre kommer få det alldeles för trångt när de är helt ute annars. Jag vill inte! Jag vill itne ha lika ont som Emelie har, och jag vill verkligen inte vara med om det 4 gånger inom loppet av ett år! Hjälp mig goda tandfé?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi får hoppas att tandfen hjälper dig med det där! Det låter inte alls roligt! :(

2008-01-23 @ 21:45:00
Postat av: Erika H

Kämpa på Elisabeth~

2008-01-24 @ 06:30:16
Postat av: Emelie

Idiotiska tandläkare =S
Neeeeeej, måste du också dra bort en visdomstand! Din stackare! =O Isch, nu känner jag att jag skrämt upp dej, dumma mej XP
Fan, ska du också behöva råka ut för 4 st. inom loppet av ett år, fy fan, vi får trösta och oja oss hos varandra! *krama om*
Kom så går vi och ber till tandfén *_*

2008-01-28 @ 00:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0