OMFG! NOOOO!!!

Jag är så dum! Jag har glömt min mobiltelefon hemma idag! Nu får jag världens skuldkänslor för eventuella obesvarade samtal eller SMS. Är jag fjantig? Javisst, men dte är så jag känner mig utan min stackars mobiltelefon, isolerad och elak. Blärk på att man ska behöva vara så beroende av en liten elektronisk sak som låter.
Nu ska jag till Emelie och låna Prinsen av Egypten och sen ska jag ta bussen hem till härnösand och gå till tandläkaren för första gången sen i ettan på gymnasiet, jag har verkligen sugit på att dyka upp på de tider jag har fått. Fy skäms på mig.

btw...
IDAG HAR MARCUS OCH JAG VARIT TILLSAMMANS I FEM MÅNADER!!!!!
Mycket viktigt att påpeka.


Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS gumman, fan va kul! =D 5 månader! =D

2008-01-27 @ 23:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0