One down, more to go

Nu är jag åtminstone klar med en väldigt dålig psykologiuppsats som lät som ett alldagligt och supertråkigt litet fjantG under genomläsningen, men är man nu så dum i huvudet som jag ock skjuter upp allt så får man skylla sig själv. Nu är det åtminstone inskickat och jag behövde inte spilla en enda tår, även om det tog 3 nappflaskor av oboy och ett ständigt peptalk från Emelie för att överleva. Tack söt.
Nu ska jag ta tag i miljöpolitiken men det ska nog kunna gå att få in något i huvudet så att det räcker till ett litet G iallafall. Jag tänker inte bry mig särskilt mycket om det ämnet, trots att det är 100 poäng. Jag har helt enkelt inte fattat vad vi gör där och då känns det dumt att satsa ordentligt, did that make any sense?
Såg att mamma köpt en ny klase med bananer, vi får se om den överlever genom natten för jag har en känsla av att det kommer bli tveksamt, rapporterar om deras överlevnad imorgon bitti före jag sätter mig och sover på bussen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Inga problem älskling, du vet att jag är här för dej, "i vått och torrt" ;P

2008-01-17 @ 14:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0