Beauty

                            
Ja, jag har faktiskt en mapp bland mina bilder som jag har döpt till "beauty" bara för att jag inte vet var jag annars ska göra av alla vackra bilder som finns att få tag på där ute. När jag satt och gick igenom denna mapp hittade jag den här bilden. Det är ingen tvekan om varför den hamnat under just Beauty i mitt tycke. Ljuset och färgerna som arbetar tillsammans i den här bilden för att skapa det helt underbart mjuka intrycket är helt enkelt ljuvliga. För att inte tala om motivet! Vad jag inte skulle ge för att få ha en sån kropp, den är perfekt.~~

Kommentarer
Postat av: ems

najs bild faktiskt

2008-07-14 @ 00:22:19
URL: http://kupari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0