How ya doin?

För ett tag sen var det av någon outgrundlig anledning en kille som stötte på mig. Han var egentligen rätt snygg, men inte min smak... Men faktumet att jag sa det var tydligen inte något som gick in i hans tröga lilla huvud.

Han: Jag förstår om du inte vågar ge dig hän och lita på mig. Ni tjejer måste ju vara försiktiga när det finns så många killar där ute som säger en massa fina ord men bara är ute efter en sak.
Jag: Ja, det är väl klart att det finns såna också men det är ju bara idioter som tror att man faller för "sweet talking".
Han: Precis vad jag menar! Vi förstår verkligen varandra.. Jag älskar dig. Förstår du hur söta våra barn kommer att bli?
Jag: Du är ju inte klok, och jag tycker inte om barn.
Han: Men. Hur kan du inte tycka om barn? De är ju så små och söta att man bara vill äta upp dem!
Jag: Jo, det är ju faktiskt sant, jag åt tre bebisar till frukost imorse, smakade utsökt.

Jag förstår inte varför han äntligen har slutat höra av sig?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahaha, effektivt sätt att få bort han, eller vadå?? XD



Huh, va konstigt, vadå inte finns? O.o' Klart det finns, och det tog lång tid att skriva XP Men nu såg du ju det iaf ;)

2008-07-23 @ 11:32:38
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0