Hunger

Fuck this shit! Jag har inte fått i mig något annat än honung med te idag. Inget annat alls på grund av den här jävla halsen. Jag hatar att vara sjuk! Dessutom vill jag ut och röra på mig, en promenad ialalfall men det närmaste jag kommit till fysisk aktivitet idag var när mamma och jag åkte iväg och handlade = gå runt i en affär i ca 20-30 minuter. Wow. Verkligen. Jämför det med att jag fått in vanan att gå ungefär 1 mil om dagen. Alla som förstår att man blir rastlös över att ligga till sängs två dagar i rad bortsett från ca 30 min varje dag räcker upp en hand. Det här är ju inte klokt! Igår kunde jag iallafall äta men idag vägrar något alls gå ner. Eller vänta, det var en lögn, jag har faktiskt ätit en makaron idag för att se om de var färdigkokta och så har jag smakat på kanske en tsk av min hemmagjorda dressing till pastasalladen. Mycket mat det erbjuder....

Idag beställde iallafall jag och Emelie våra biljetter ner till Stockholm så det är ju inte fy skam. Något vettigt har jag gjort idag, förutom att tvätta och laga mat. Blärk, jag låter som världens hemmafru.

Dagens Citat på Haket var fint:
Den som inte kan gråta av hela sitt hjärta kan inte heller skratta. - GOLDA MEIR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0