Invalid

Jag har varit inne i princip hela dagen och jag tror att jag går under snart! Jag gick ut en snabb-promenad med Assar förut på ungefär en halvtimme och det räckte för att inte bara ryggen utan även resten av kroppen skulle börja protestera. Alltså har jag tillbringat resten av dagen inomhus, mestadels i min säng. Jag känner mig så jävla instängd! Jag har blivit van med att vara ute och ränna lite hipp som happ så att sitta inne en hel dag för att man inte vågar gå ut på grund av sin kropp känns helt fel.
När Johan kommer hem från hans och Assars promenad ska vi titta på Strawberry Panic tillsammans, mest för att jag vill såklart men han är för snäll för att vägra mig sällskap när det är anime, oavsett vilken anime det än är. Givetvis undantaget yaoi som inget i världen kan få honom att se. Men shounen-ai går han minsann med på?

Kommentarer
Postat av: helena

Det är juh skitbra, skönt att du fattar att tankar bara är helt störda och ovärda.

Det är riktigt skönt att höra ska du veta :)

2008-07-13 @ 21:40:26
URL: http://conversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0