Jag är i form, rund är en form

Det är iallafall så jag befarar att min mage kommer att resonera efter idag. Shit vad onyttig jag har varit!
Idag så skulle jag packa, så jag packade ungefär så långt som man kan packa dagen innan och sen ville jag ut! Har man suttit inne med ont i benet en hel dag så blir man rastlös, alltså hoppade jag upp på cykeln (vill ju inte göra illa benet igen), och trampar iväg. Efter ett tag så inser jag att Saltviksbacken ligger åt det hållet jag styrt min cykel, och att den är lååång och härligt nersluttande. Sagt och gjort, jag cyklar iväg till backen och glider ner för den på min älskade trampsak. Backen ger mig en sån extrem skjuts neråt att det känns synd att bara vända och cykla upp och hem, oavsett om jag gör en u-sväng i saltvik eller om jag svänger av mot Säbrå. Tänkt och gjort, det fortsätter framåt. Och eftersom jag kommit så långt och det är så vackert väder kan jag ju lika gärna cykla till slutet av vägen? Aspnäs it is! Skickar iväg ett sms som frågar Anna om hruuvida hon är i stugan eller hemma, tyvärr var det det sistnämnda, och så jävla kul är det inte att bada ensam. Alltså tjatar jag dit henne och sätter mig inne i hennes morföräldrars kök och väntar på jäntungen. Samtidigt som både hennes mormor och morfar trugar i mig läsk, kakor och saft - som jag såklart gärna tar emot.
Efter ungefär två timmar(!) dyker hon upp, tillsammans med sin mamma och storebror. Tårta ställs nu också den fram på bordet och ännu mer inmundigas efter påtryckningar från trugande vuxna. När tårtan börjar försvinna lyckas jag och Anna övertala Martin om att följa med oss till kolonin och bada i åtminstone en halvtimme före det känns som att det är dags att röra sig hemåt igen.
Fatta gott med massa middag när man kom hem!

Jag kommer bli fet om jag fortsätter äta så här mycket.~~

Kommentarer
Postat av: Beelz

Svar: Jag UPPMUNTRAR klubben. jag gillar klubbar med mig som fokus. Anti eller inte.

Och boken är MIN!

2008-07-23 @ 22:37:43
URL: http://satan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahaha, nädå, du har kunnar glupsa i dej förut utan att bli fet, så jag tror inte det ändras i det första taget inte, don't worry! ;P Btw, I ENVY you for that XP



Njaä, inte säkert att alla dina pengar tar slut, you'll never know innan vi gjort allt det vi ska XD Men vi ska ju ha kul, och får se till att handskas bra med pengarna (som kommer gå jääättebra när det kommer till oss XD).

2008-07-23 @ 23:46:43
URL: http://emeylie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0