What to do?

Mina alternativ för helgen är frestande, men svårvalda. Jens påstår att han kommer att komma och hämta mig med våld om jag inte kommer över (med Kix) för att loda anime och sova hos honom. Anna säger att det är därför hon måste få med mig ut till Aspnäs för kanotpaddling och badande. Samtidigt som Bob helt plötsligt har både tid och lust att hitta på något. Vad väljer man då? Eller ska jag helt enkelt dissa alla till förmån för Teddy och ett Ronja Rövardotter-maraton?
Det är inte lätt att vara en jag. Lägg märke till att det här är min alternativ för helgen i början av veckan, tänk bara på hur det kommer se ut på fredag???

Idag tycker mina föräldrar att jag ska gå iväg till arbetsförmedlingen och skriva in mig, men vad säger man då? Jag vågar inte! Kan de inte nöja sig med att låta mig fortsätta loda på IB tills jag hittar något bättre på egen hand?

Av någon anledning finns det en rosa ballong mitt bland alla mina kläder på golvet, någon som kan förklara hur den kom dit?

Kommentarer
Postat av: B

DU har softa vänner som kollar anime och whatnot...

2008-07-02 @ 20:26:04
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0