Blogg

Är det bara min blogg som är uppfuckad och har fått sin menyspalt nerflyttad till slutet av sidan? Eller är det bara på min dator det ser ut så? Vad kan man göra för att fixa det? Ja, jag vet att jag är oteknisk...


Trött som ett as är vad jag är, skulle lätt kunna somna här och nu men jag ska iväg till stallet och rida och det är inget som jag vill missa nu när det är näst sista lektionen någonsin... Men med tanke på hur o-alert jag är så kommer jag ju fortsätta ner på andra sidan häststackarn när jag ska sitta upp... Jag måste vakna till!
Det hjälpte nästan att äta ett päron. Kanske om man äter mer, men det låter ju bara korkat med tanke på hur mätt jag är. Damn. Bäst för mgi att jag blir piggare snart för annars så kommer det sluta med att jag stannar hemma från stallet för att sova, inte särskilt kul prioritering...

Kommentarer
Postat av: Beelzeboss

Mjo, det där menyskitet händer mig också. Ska tydligen ha nåt att göra med vilken webbläsare man använder

2008-06-10 @ 02:48:30
URL: http://satan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0