Just for the heck of it

Jag somnade kanske 15 minuter efter senaste inlägge och vaknade för ungefär 20 minuter sedan. Jag trött? Nej aldrig.~~

Men jag tror att mitt bloggande har blivit väldigt viktigt för mig, jag drömde att jag bloggade.
Jag hade en hel dröm om bloggning, i början satt jag och ... folk jag nu inte kommer ihåg i en bastu som var överfull. Eftersom den var så full så hade vi tyvärr hamnat längst ner på bänkarna och ännu fler människor strömmade hela tiden in i bastun. Och de här nykomna hade en massa olika geggor som de smetade in på olika ställen beroende på färgen, grön gegga skulle till kroppen, gul till ansiktet och vit till håret. Och det luktade så sinnessjukt gott! Det luktade så gott att jag var tvungen att plocka fram min lilla laptop och sätta mig och skriva ett blogginlägg om hur gott de här människorna i vår bastu luktade. Allt eftersom så tömdes bastun och vi gick iväg och gjorde något annat, fast det enda av det jag just nu kommer ihåg är stentrappor med mycket gräs. Och där satt jag också och bloggade! Hur sjukt är inte det? Jag hade en hel bloggdröm!

Det var visserligen inte den enda dröm jag hade, jag drömde andra mer blogg-fria drömmar också men de var inte lika trevliga. Det enda bra i den drömmen var vädret, det där regnet kändes underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0