Sötsug

Fan vad misslyckad dansträning, vi var kanske 5-6 pers som dök upp och vi hade ingen musik. Alltså fick jag 2 timmars bussresa och 1½ onödig timme i Sundsvall att sysselsätta mig med istället för att kunna ligga hemma och ta igen sömn.
På bussen hem började jag smsa med HS, vi kom överrens om att det inte är kul att vara sjuk och i ett tappert försök att göra honom bättre så bestämde vi oss för vapenvila för idag så att jag skulle kunna köpa glass åt honom. Sagt och gjort, glassen inhandlades och inmundigades under mängder av sarkastiska kommentarer åt alla håll och kanter medans vi noga tittade på alla barbenta tjejer som var ute på stan i det varma vädret. Det är fan bristvara på riktigt snygga ben här i stan! När man trodde att man sett ett snyggt par så såg man de helt plötsligt från andra hållet och genast var attraktionen borta igen, jag såg faktiskt inte ett enda par riktigt fina ben före vi hade skiljts åt och jag gick ensam över nybron. Fy fan vad fina de var! Och på en kropp som var rätt fin i övrigt också. Fan för att hon hade handen i någon killes hand.

Camilla och jag hoppas på att få jobba ikväll. Då ska jag komma ihåg hennes present.

Imorgon ska vi försöka få ihop hela klassen på riktigt för att dansa och sen måste jag förnya mitt recept på p-piller och lämna in kinesiskaböckerna, hjälp mig att komma ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0