Yes, Victory!

Ni anar inte hur länge jag har försökt komma in på Blogg.se! Den infernaliska sidan har helt enkelt bestämt sig för att hata mig. Men nu är jag inne igen! Ha!

Så vad har hänt sen senaste inlägget?


Igår tillbringade jag som sagt midsommar till sängs, tack och lov med en dator i knät. Jag tittade på anime, filmer och läste mängder av bloggar och comics. Nej, jag har aldrig sagt att jag är en spännande människa.


Vid 8tiden så fick jag ett fyllesamtal från Jacke. JACKE! Han som hatar mig, han vars vänskap kastades bort ungfär den här tiden förra sommaren. Nu ringer han fyllesamtal på midsommar? Jag fick inte ens fyllesnack från honom när vi räknades som kompisar. Jag vet inte vad jag ska tro, varför duger det helt plötsligt att ringa upp mig bara sådär? Det var inte ens förrän han lagt på som jag kom på frågan "varför har han mitt nummer???" Det känns ju helt absurt.


Berättade för föräldrarna att jag skulle ner till Stockholm igår vid middagen. Min lillebror tror att de har gett upp på mig. Konversationen såg ut så här.

P = Pappa   M = Mamma   J = Jag

P: Så vad är dina planer nu för den närmaste framtiden då?
J: Jaaa, på måndag ska jag ner till Stockholm...
M: Jaha du, vad ska du göra där då?
J: Träffa en chatkompis
P: Vem då?
J: En rolig typ?
P: En kille alltså, annars hade vi fått ett namn
J: ...
M: Hur länge har ni pratat då?
J: Ungefär ett år
M: Ha så kul.

Senare under kvällen frågade de dock hur länge jag skulle stanna och en massa sånt fjoff. Men just faktumet att de reagerar så lite på att jag åker 55 mil söderut lite hipp som happ gör att jag tror att Johan kan ha en poäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0