1 down 5 to go

Häntextra
Har bestämmt det stora runt om födelsedagen; ut på krogen nån gång i närheten när det passar alla krogsugna folk. Fira med familj och pojkvän under själva födelsedagen och sen ska jag och sötisarna ut till Älvtjärn och basta och äta tårta. Det blir (som det ser ut nu) Kix, Märtha, Jenny, Emelie, Amanda, Susanne och jag. Märtha har lovat att baka två tårtor som jag ska få välja helt själv, jag känner mig så bortskämd.~~
Just nu lutar jag åt en pannkakstårta bara för att de är sjukt frossigt goda och en Maffig chokladtårta med peanutbutter frosting för att den lät helt underbart kaloripackad. Just the way we like it.
10 dagar kvar nu, shit va läskigt! Tur att man bara fyller en gång per år så man slipper lite stress iaf....

Skolakuten
Var på skolan klockan 9 imorse för att skriva det dumma religionsprovet. Vanligtvis börjar jag klockan 12 på måndagar. Bläää!
Kinesiskatest imorgon, jag har varit borta så jag vågar nog inte dyka upp, även om jag borde med tanke på att vi har prov om en vecka.
Fortfarande inte kommit någon vart med miljöpolitiken eller projektarbetet, stort heja.
Ska skriva en reovisning om dödshjälp tills på fredag och ska antagligen göra filosofiprovet imorgon.
Får se hur det här går...

Dagens Visa
Beatles
har invarderat mitt sinne, min dator och slutligen min mp3 - dagens visa är ingen annan än I Am The Walrus!

I am he as you are he as you are me
and we are all together
See how they run like pigs from a gun
see how they fly
I'm crying
Sitting on a cornflake
Waiting for the van to come
Corporation T-shirt, stupid bloody Tuesday
Man you've been a naughty boy
you let your face grow long
I am the eggman
they are the eggmen
I am the walrus
Goo goo g' joob
Mr. city policeman sitting
pretty little policemen in a row
See how they fly like Lucy in the sky
See how they run
I'm crying
I'm crying, I'm crying
Yellow matter custard
Dripping from a dead dog's eye
Crabalocker fishwife
p*rnographic priestess
Boy, you've been a naughty girl
you let your knickers down
I am the eggman
They are the eggmen
I am the walrus
Goo goo g' joob
Sitting in an English garden
waiting for the sun
If the sun don't come you get a tan
from standing in the English rain
I am the eggman
They are the eggmen
I am the walrus
Goo goo g' joob
Expert, texpert choking smokers
don't you think the joker laughs at you
See how they smile like pigs in a sty
See how they snide
I'm crying
Semolina pilchard
climbing up the Eiffel tower
Elementary penguin singing Hare Krishna
Man, you should have seen them kicking
Edgar Allan Poe
I am the eggman
They are the eggmen
I am the walrus
Goo goo g' joob
Goo goo g' joob
Goo goo g' goo
goo goo g' joob goo
juba juba juba
juba juba juba
juba juba juba juba
juba juba

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ooh, det låter härligt hur du har tänkt dej att födelsedagen ska firas ^^ Jag antar att du bara antog att jag skulle komma, och då antog du rätt ;) Klart jag inte ska missa min sötnos födelsedag (L)
Skolan låter dum, sm vanligt då =P Har jag sagt att jag inte sakar den ett dugg?? Bläsch XP

2008-03-12 @ 06:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0