100 frågor

100 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till:
 Elisabeth, Ellis, Häxjävel  XD

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
 Mina ögon och mina bröst O_o'

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
 Det mesta, men mest mina fötter ><

4. Detta är jag rädd för:
 ROSA KANINER! Och att spy....

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
 SMS, Telefonsamtal och Blogguppdateringar <3

6.Tre saker jag absolut inte kan göra:
 Meka med motorer, Sjunga fint och Måla

7. Detta tycker jag om att göra:
Skriva, laga mat, prata och vara med kompisar 

8. Detta vill jag göra just nu:
Gå ut i solskenet och vara lycklig med någon

9. Bästa känslan:
Lycka 

10. Värsta känslan:
 Övergiven, men det är lugnt att vara ensam O_o'

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
Barnslig, samma humor, få mig att känna mig trygg <3

12. Jag vill gifta mig:
En dag, men inte än...

13. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Hoppa Bungyjump, hoppa fallskärm, tatuera mig, vara med i en orgie XD 

14. Min käraste ägodel:
Min mobiltelefon, Mr Condom och min mapp med alla dikter xD 

15. Något jag vill ha i present:
GUMMISTÖVLAR! Annars vore det inte helt fel med nån kokbok eller upplevelsegrej...

16. Detta har jag på mig just nu:
Kjol, trosor, tshirt och en tröja jag snott med mig hem från Marcus 

17. Favoritkläder:
 Jeans! Korsetter!!!

18. Favoritdjur:
 Ingen aning, men tycker om pingviner, pumor, pantrar (märker ni  mönstret på P?) och hundar bla...

19. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
 Rock och Metal i allmänhet

20. Favoritlåt just nu:
That's How You Know från Enchanteds Soundtrack <3 

21. Roligaste ämne i skolan:
Filosofi 

22. Tråkigaste ämne i skolan:
Svenska B 

23. Stjärntecken:
 Vädur

24. En bok jag gillar:
 Avalons Dimmor! The Vampire Chronicles av Anne Rice är också sjukt bra <3

25. En film jag älskar:
 RENT, Lilla Sjöjungfrun...

26. Tv-program jag gillar:
 HOUSE!!!! Svag för Robotwars också...

27. Favoritdoft:
Solsken eller nyregnad värld....

28. Detta äter jag gärna:
Mat?

29. Dricker jag gärna:
 Hallonsoda och te! Annars går Jäger och tequila alltid hem ;P

30. Favoritgodis:
 Lakrits och Sura!

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
 Nya Zeeland

32. Färg på mina ögon:
 Gröna, oftast iaf xD

33. Min längd:
177cm

34. Kan du sjunga?
 "alla som kan prata kan sjunga" men jag sjunger inte bra XD

35. Jag spelar:
 gärna teater

36. Person jag beundrar:
 Mina vänner

37. Så här bor jag:
 I ett hus med min familj...

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
 De existerar bara när de flyttats in på mitt rum och det var ett tag sen sist...

39. Det här tänder mig:
 Revben, blickar, leende, hår

40. Det här gör mig avtänd:
 Taskig andedräkt, snus, smutsigt hår, övervikt, pompösa människor

41. Favoritfärg:
 GRÖN!

42. Favoritcitat:
 "Kärlek är lika svårt som att spela gitarr med boxningshandskar" - Carl Einar Häckner

43. En hemlighet jag vet:
 är inget jag skulle skriva här

44. Bästa present jag fått:
 Marits bildkollage tror jag...

45. Senast köpta skiva:
 Patrask - Ös som jag köpte under medeltidsveckan till mig själv... fast jag köpte en Rammsteinskiva till Marcus när han fyllde år annars?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Har de inte frågat det redan? Ögon och bröst...

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
 Fötterna?

48. Udda förmåga/egenskap:
 Jag är duktig på att mörda folk med grönsaker?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En orangutang XD

50. Vad lyssnar du på just nu?
 Natalie Imbruglia <3

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Ska försöka skriva klart talet som är halvfärdigt och sen ge mig i kast med MKUn ><' Men sen ska jag fanimig se på house!

52. Var är dina föräldrar födda?
Sverige

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
 Bitcomet

54. Vilken är din favoritrestaurang?
 Blå Kiosken är sjukt gott men de räknas nog inte som resturang...

55. När badade du i en pool senast?
 Ingen aning, senast jag var på badhuset antagligen men det var ju ett tag sen =P

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
 Ja, många fast ingen stor...

57. Hur många barn vill du ha?
Inga! Fast gärna 5+ barnbarn~~

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
 Techno och liknande ><'

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
 Vänsterblocket, sen får vi väl se om det är nåt särskilt parti som tilltalar mig...

60. Vad har du för TV-kanaler?
Grundutbudet med boxer...

61. Har du åkt moped någon gång?
 Ja men aldrig kört xD

62. Har du busringt någon gång?
 Det var en stor hobby i mina mellanstadiedagar

63. Har du fått felparkeringsböter?
 Har aldrig kört nåt som man kan få böter av...

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
 JA! Skulle ha hoppat på gatufesten men det var typ 100-200 kr för dyrt för mig ><'

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
 Egypten?

66. Har du en egen trädgård?
 Inte jag-jag men familjen har en rätt stor gård..?

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
 SVAMPBOB FYRKANT!

68. Kan du alla orden i nationalsången?
 Tror det?

69. Badkar eller duschkabin?
 Vi har duschkabin men föredrar badkar....

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
 Senaste månaden som sen det här datumet i februari eller under mars? Vet inte riktigt, har sett många bra... Men Enchanted kanske?

71. Favoritpizza?
 Nåt gott hopkok med så mycket som möjligt på XD

72. Chips eller popcorn?
 CHIPS! Popcorn smakar papper ><

73. Vilken hårfärg har du?
 Blond -.-'

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
 HAHAHAHAHAHA! Vadå? Nej det tror jag nog inte att jag har?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
 Haha nej verkligen inte, jag ställer inte upp i tävlingar där jag redan är förlorad före det börjat =P

76. Apelsin- eller äppeljuice?
 Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
 Emelie, var det när vi var på kinaresturangen eller på pizzerian?

78. Favoritchoklad?
 Varm choklad <3

79. När röstade du senast?
 Igår på en internetomröstning =P

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
 Ingen aning, i somras kanske?

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
 Vann en med klassen när jag gick i 4an, räknas det?

82. Är du bra på matlagning?
 JA! Alla som säger annat åker på en propp ;P

83. Klarar du att tanka själv?
 Tanka musik och film iaf XD

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
 Nej men det fanns någon hårborste för några år sen som frestade rätt bra =P

85. Pepsi eller Coca Cola?
 PEPSI!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
 Nej, inte än iaf =P

87. Vad var det senaste du handlade?
 En biobiljett och en påse salt och blandat

88. Har du kräkts offentligt?
 Det skulle väl inte vara omöjligt men jag tror inte det?

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
 Kärleken övervinenr allt *_* <3

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
 Ja, jag har läst för mycket sagor~~

91. Har du ringt något betalnummer?
 Haha ja när jag var yngre - inte uppskattat

92. Kan man vara vän med sitt ex?
 Jag är fortfarande kompis med Christoffer, men han är å andra sidan den enda O_o'

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
 Ingen aning... Den enda jag kan komma på är morfar när han hade cancer men då var jag typ 12?

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
 Haha inte vet jag, hade väl vanligt mycket bäbisfjun?

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
 Fuck off och ha ett bra liv

96. Vad har du i din väska?
 Bindor, tamponger, plånbok, bok, block, pennor, sura kulor och ipren

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
 Borstar tänderna?

98. Vad är du tacksam för idag?
 Att blogg.se fungerar som det ska XD

99. Var hittade du den här listan?
Erikas blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Jenny, Emelie, Kix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0