19

Nu är jag alltså 19, den ålder då man får sitt första oranga kuvert, inte direkt något att se fram emot. Camilla kallar det för "den värdelösa åldersgruppen" för att inget speciellt händer där man står och stampar mellan krogen och systemet. Jag fick tillochmed ett grattisSMS från henne där det står Yey en du värdelös idag... grattis... Jag känner mig så vädefull.

Jag har fått en jättefin lila schal från min moster, inte ett sånt där tråkigt enfärgat tygstycke som hälften av klassens fjortisar går runt i utan med ett jättehärligt mönster. Fick presentkort på lindex från mormor, 4 chobits mangor från familjen och en laptop! Jag trodde att jag skulle få ännu fler bra-att-ha-saker inför när jag flyttar ut men istället fick jag en jättefin liten laptop, den är duktig och snäll även om den inte har ett särskilt stort minne. Men nu har jag iallafall tillgång till internet när jag sitter i sängen, något som får mig att känna mig lyckligt lat...

Febern från igår är också helt borta även om jag har sinnessjukt ont i halsen, men det är sånt man får försöka leva med....
Somnade vid 2tiden inatt efter att först ha pratat med Teddy i ~30min och sen smsat med Robin i ytterligare nån timme, Teddy var lika snäll som vanligt, tror jag ska försöka våldgästa honom före jobbet imorgon om han har tid men Robin mådde piss, tycker så synd om honom, skulle väldigt gärna hjälpa men jag har aldrig varit särskilt bra på att laga brustna hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0