Big whopdido!

1. Erikas mamma har blivit bättre!
2. Teddys mamma är hemma!
3. Robin säger sig må bättre.

Igår var jag med Anna, vi åkte bob i björnes backar och sen gick vi hem till henne och föråt oss på god mat. Vi såg på Kikis Expressbud och på Stardust - båda helt underbara och starkt rekomenderade!
När jag skulle hem vid halv3 så var det fullmåne och snötäckta, tomma gator. Jag kunde inte låta bli, jag satte igång Nordman på mp3n och åkte bob nerför alla gator där man kunde, det bästa var att jag antagligen går snabbare än jag åkte på flera avsnitt av vägen, men det är ju bara en smärre detalj.

Idag vaknade jag efter 5 timmars sömn med ont i nästan hela kroppen och 38.8'C (som bara fortsatt att stiga). Jättekul, verkligen. Och jag som ville vara med Marcus och busa och mysa hela dagen eftersom vi idag har varit ihop i 7 månader. Man kan uppenberligen inte få allt man önskar sig...
Någonstans i vardagsrummet har mina föräldrar gömt ett påskägg åt mig som jag inte orkar leta efter när jag är så här varm och ömklig. Den som kommer hit och hittar det åt mig får åtminstone äta upp hälften!

Jag har utnyttjat min nappflaska maximalt idag, fan vad smart drag att köpa den i somras så jag kan dricka utan att sätta mig upp när jag mår som jag mår. Men skulle väldigt gärna ha en laptop med internet också så att jag skulle kunna sitta i sängen och skriva det här, istället för att motvilligt släpa mig upp. Might just be me toh..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0