Fyllelista

Inte det att jag tror det här kommer säga något nytt om mig men skit samma, jag vill uppdatera...

ÄR DU ETT RIKTIGT FYLLESVIN?

Svara ärligt på frågorna, får du 20 ikryssade frågor är du ett riktigt fyllesvin! Börja med att ladda upp en bild på den du helst är med när du festar.
image163

[ ] 1. Jag drog min första fylla när jag var yngre än 15.
[ ] 2. Jag har spytt för att jag har druckit för mycket.
[x] 3. Jag har gjort saker på fyllan som jag ångrar.
[x] 4. Jag har druckit öl, cider, vin och sprit.
[x] 5. Jag tycker att alkohol är gott.
[ ] 6. Jag har behövt åkt in på sjukhus för att magpumpas,
[ ] 7. Om jag inte fått tag på något att dricka innan festen så tar jag av mina föräldrar.
[ ] 8. Jag dricker ofta.
[x] 9. Jag har druckit mer än 10 gånger.
[x] 10. Jag har varit på krogen.
[ ] 11. Jag har suttit på en busstation, tågstation etc och druckit.
[ ] 12. Jag har blivit kallad alkis.
[ ] 13. Jag har kört motordrivet fordon när jag varit på fyllen,
[ ] 14. Jag har köpt hb.
[ ] 15. Jag har däckat på fyllan.
[ ] 16. Jag drack så mycket att jag spydde på min första fylla.
[ ] 17. Jag har åkt polisbil.
[ ] 18. Jag har gjort något olagligt på fyllan.
[ ] 19. Jag har druckit mig full med mina föräldrar. (AHHAHHAHAHAH XD)
[ ] 20. Jag tycker det är kul när folk som är för fulla spyr.

TOTAL: 8

0-5 : Du dricker för att ha kul och vet hur mycket du tål.
5-10 : Du ligger på varningsgränsen, ta det lungt innan det är för sent
10-15 : Du är ett riktigt fyllo.
15-19 : Det är för sent för dig, du är ett fyllo.
20 : Du är ett riktigt fyllesvin


See, jag visste det!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, va duktig du är då =P Jag räkna på mej medan jag läste, och jag blev några fler XP
Men men, du glömde ju bilden som du skulle ha i början =O

2008-03-13 @ 07:28:35
Postat av: Emelie

Naw, du har mej där, va lycklig jag blir =D (L)

2008-03-17 @ 20:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0