Goder Morgon Mitt Herrskap

Just nu sitter jag här och funderar på om det är värt att gå till kinesiskan eller inte, jag inser naturligtvis att jag borde inte missa en enda lektion den här månaden med tanke på att vi bara har 9 skoldagar så då skulle CSN bli förbannade på statistiken och säga no money for you skolker! Och det vill jag ju inte, dessutom kan det ju vara en ide att låtsas bry sig lite grann inför provet också... Fast jag tror att jag är genomskådad vid det här laget. Oh well~~
Ska lämna tillbaka sista boken på fredag, my ass att jag hinner avsluta den tills dess som mitt schema ser ut nu, omlån igen alltså. Usch vad dålig jag känner mig. Visste ni att Jesse i Queen of the Damned är 35 år??? I filmen har de gjort henne lite drygt 20 men inte ens 24, snacka om att de har ändrat sjukt mycket i den filmen. Fy på dem, Interview With The Vampire har hållit sig betydligt närmare böckerna, men oj vad jag gärna skulle vilja se en bra filmatisering på alla tre! Ingen verkar ju brytt sig om den sjukt intressanta The Vampire Lestat - VARFÖR???
Ska jag komma sent till kinsesiskan (för nu går bussen om 3 minuter) eller ska jag skolka, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0