Lillgris!

Jag vill till Erika L. Jag vill ge henne en stor kram och visa att hon inte är ensam, visa att jag finns här även fast vi inte umgås så litigt längre.  Jag vill säga något jättesmart och tröstande och jag vill utföra en masa jävla mirakel för att fixa hennes liv till det bättre. Jag vill låta henne prata om hon känner att hon behöver det men viktigast är ändå att jag på något sätt ska laga så att allt blir bra igen. Men hur gör man det utan läkarutbildning och Gud på sin sida?
Jag kan inte ens närma mig tanken på att vara i hennes situation så vad kan jag erbjuda för stöd när allt kommer omkring? Men jag VILL finnas där FÖR HENNE!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår exakt hur du känner. När jag fick höra och sen ringde till henne så ville jag fan sätta mej i bilen direkt och åka till Sundsvall.. Men som tur var är det lite bättre nu, hoppas det går uppåt!

2008-03-24 @ 18:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0