Motivation?

Mamma kommer se till att jag pluggar typ varje dag hela lovet. Blärk. Inte det att det inte behövs, men jag vill ju hinna ha lite roligt med kompisarna också. Är det så mycket begärt? Dum fråga. Jag vet att det är fel tänkt när skolsituationen ser ut som min. Det blir inte värre än jullovet i nian. Hoppas jag.

Jag borde duscha men det känns som att folk kommer gnälla om att jag tar badrummet när de vill borsta tänderna då för jag känner för en riktig långduschning, minst en timme!


Här är en ny lista jag hittade hos Raz...

1. Jag har insett att min senaste kyss ... Var för flera timmar sen! O_O   ;P
2. Jag lyssnar på ... just nu är det Rest In Peace från musikalavsnittet i Buffy
3. Jag pratar ... Snabbt?
4. Jag tycker om ... Mycket <3
5. Mina bästa vänner är ... De underbaraste knäppskallar man kan hitta, och mycket attraktiva ^_~
6. Min första riktiga kyss ...  Den var otippad, typ som ett bakhåll, jag låg och pratade och helt plötsligt hade jag en ny tunga i min mun O_o'
7. Jag avskyr när folk frågar ... vad jag ska göra efter gymnasiet 
8. Kärlek är ... Allt!
9. Någonstans, tänker någon på ... den de tycker om *_*
10. Jag kommer alltid ... hata min hicka!
11. Jag är hemligt förälskad i ... jag är för frispråkig för att ha hemligheter om mig själv ;)
12. Sist jag grät var ... igår när jag och Kix stod på busstationen och pratade...
13. Min mobiltelefon är ... billig, sliten, halvtaskig men den har gratis sms så jag älskar den ändå *w*
14. När jag vaknar på morgonen ... funderar jag på vad jag drömde..?
15. Innan jag går och lägger mig ... gosar jag in mig i närmaste varelse (eller mr condom om jag inte har någon människa)
16. Just nu tänker jag på ... mitt kliande öga och undrar om det blir bättre på om jag slutar klia tillbaka?
17. Bebisar är ... Jobbiga, griniga, störda, kan inte prata, luktar ialla, handikappade praktist taget (håller helt enkelt med Raz på den här punkten men lägger gärna till onödiga)
18. Idag ska jag ... Idag? Det är snart midnatt...
19. I kväll ska jag ... Sova antar jag...
20. I morgon kommer jag ... Vara i stallet och flumma på
21. Jag vill verkligen vara ... Duktig på det jag bestämmer mig för... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0