Musiklista

1. ställ in musikspelaren eller mp3:n på shuffle
2. tryck framåt efter varje fråga
3. använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)



kommer det att ordna sig? You Look So Fine
hur mår du idag? Enter
hur ser dina vänner på dig? U & Ur Hand     O_O XD Jasså, så desperat och kåt alltså?
kommer du att gifta dig? All I Need   - Jag tar det som ett ja?
vilken är din bästa väns signaturmelodi? Galen   - haha jaha du
vilken är ditt livs historia? Pirate Bones   - Ooo~~ Melike
hur var det i gymnasiet?  Accidentally In Love   - Haha ibland blir det träffsäkert hör jag =P
hur kan du komma framåt i livet? Candles ..?
vad är det bästa med dina vänner? Accidentally In Love   - igen? O_O
hur kommer kvällen att bli? 'cuz I Can   - Najsss....
hur kommer helgen att bli? Vow - löfte om vadå?
vilken sång beskriver dig bäst? Superhero - AHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ohyeah, now we're talking!
hur kan man beskriva dina mor- eller farföräldrar? Fingers - I do NOT want to know!
hur går det med ditt liv? Run Baby Run - Ajfan
vilken låt kommer att spelas på din begravning? Waiting On The World To Change - Asså, den är ju fin men nu låter det som att jag blev typ mördad/tog livet av mig, kommer jag göra det? O_O'
hur ser omvärlden på dig? Come Dance With Me - WOHO!
kommer du få ett lyckligt liv? Daughters - NEJ! Inga barn!!!!! Jag tycker inte om barn!   T_T
vad tycker dina vänner om dig på riktigt? I'm A Bomb - Haha ok..? Och det innebär?
finns det någon som är tänd på dig i hemlighet? Deciever Of Fools - En manipulativ typ alltså, fortsätt hålla dig undan tack?
hur kan du göra dig själv lycklig? I Want Your Face - Ja godknows att jag inte vill se ut som jag gör iaf =P
vad ska du göra med ditt liv? Free Jump - Låter kul?
kommer du någonsin att få barn? Vem Kan Såga Sig Själv I Knät .... Öhm?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0