Ödets ironi och sen ankomst

Häntextra
Jag dör! Kunde jag inte fått veta det där för 8-9 månader sen när det hade gjort någon större skillnad? Hade jag inte kunnat få prata på riktigt senaste gången istället för den där övergivningen om det nu var ärligt? FAN! Varför får man alltid reda på sånt efter att det slutat stämma och under helt fel tillfälle? Dumma karma. Fast jag trivs som det är nu, tro inget annat. Ni redan invigda vet vad det gäller, resten får väl undra för jag tänker inte skriva ut mer än så här. Camilla ska iaf dra med mig på krogen ikväll för att dricka bort det. Marcus skulle hem till mig efter killarnas filmkväll så han får väl möta mig på krogen så gör vi sällskap, mycket smidigt. Hoppas bara att jag håller ordentlig käft och slipper säga nåt som gör honom orolig för det behöver han inte vara. Jag älskar honom och bara honom.

Imorgon ska jag få vara med och fira Amanda, hon tycker om mig, jag känner mig så hedrad. Har verkligen fastnat för den flickan så det är ju jättekul att hon känner likadant och låter mig vara med, ok för att det bara komemr vara en mer i min ålder där men samtidigt har jag träffat typ 6 av alla som kommer så det blir nog inte allt för krystat ändå, hoppas jag.

Skolakuten
Fick VG- på buddhist provet.
Alla som inte gjort provet i filosofi har IGvarning tills vidare och ska göra ett hemprov till vecka 14. Det här kommer bli kul, inte.
Projektarbetet ska in på måndag och jag har inte orkat skriva mer än den där ensamma raden. Smart drag av Erika att dumpa mig, synd för mig dock...
Har äntligen hållit talet om dödshjälp, inte det att någon orkade lyssna eftersom jag var sist men det får man leva med.
Ska läsa klart romanen tills på måndag och idag somnade jag efter bara några sidor... Får se hur det går, mycket bussläsning i helgen antar jag...
På tisdag ska jag kunna reflektera över sydafrikamojset i onsdags och jag borde verkligen ta tag i miljöpolitiken nu, även om jag tagit mig en bit in på steg 2 nu.... alltid något?
Fanns nån söt kines(?) på kinesiskan i torsdags som verkade trevlig... Har prov på tisdag. Blä.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag förstår dej gumman, det är jättejobbigt när sånt händer *krama om* (L)

WHAT?? Har man IG-VARNING i filosofi tills man gjort hemprovet??? Fy fan va elakt och stressigt det lät, alltså seriöst, jobbar de verkligen på att psyka oss totalt och få oss att bryta ihop?!?!?!

2008-03-17 @ 20:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0