Rörelsehindrad

Jag är dum i huvudet. Jag är inte korkad (hela tiden) men väldigt dum i huvudet, och jag säger saker som får mig att låta ännu dummare än vad jag nödvändigtvis är.
I morse försökte Marcus få upp mig ur sängen så att vi kunde äta frukost, jag ligger på mage och borrar ner huvudet i kudden istället. Sträcker på mig, glider med händerna och dunsar ner igen. Inget direkt ovanligt, förutom själva landningen. Jag landade på näsan och kunde helt plötsligt inte röra mig. Följande konversation äger rum:
Jag: AOUCH!
Marcus: Hur gick det, vad har du nu gjort?
Jag: Jag landade på min näsa! Det gör ont och jag kan inte komma upp.
Marcus: *skrattar* Du är knäpp, man kan inte landa på näsan.
Jag: Jag kan! Vänd på mig?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men lilla gumman, jag förstår inte hur du lyckas ibland XD Du är så söt (L)

2008-03-12 @ 07:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0