Snö

Häntextra
Jag har pulsat i snö hela gårdagen, tycker ändå att mina vinterskor är rätt höga men inte fan hjälpte det, jag var rädd att få ner snö i skorna hela tiden. Blärk! Vart tog all vacker vår vägen?

Igår började jag dagen med ett kinesiskaprov som jag la ner ungefär 10 minuter på. G-gränsen gick på 60 poäng och jag kommer inte få mer än 10, kunde bara 2 tecken så de andra 8 poängen är typ bara smart tänkta och hittade på resten av provet... Heja mig?
SMSspammade med Robin och HS under större delen av dagen, små trevliga pojkar det där.
Igår jobbade jag i typ 1.7 timmar och gick en timme tidigt för att hinna hela vägen hem till Marcus, dock var inte mamma hemma med pengarna så jag tog mig aldrig vidare = skulle kunnat stanna iaf 30 minuter längre än vad jag gjorde. Sucks to be me.

Emelie gav mig jasminrökelse från Thailand. Tack så jättemycket! Ska genast prova! Och idag ska vi jaga biljetter till bal och Holland. Heja oss.

Kom fram till att jag varken igår eller idag är särskilt gosig eller slö. Jag vill ut och busa! Barnsligt bus eller bara leka center-of-attentionwhore i ett stort gäng där jag får vara elak. Det är vad jag vill göra! Ut på krogen i ett stort gäng och bara garva oss igenom kvällen, någon som är på?

Dagens Visa
Idag när jag vaknade så spelades Wide Open Sapces med Dixie Chicks i min hjärna.

Who doesn't know what I'm talking about
Who's never left home, who's never struck out
To find a dream and a life of their own
A place in the clouds, a foundation of stone

Many precede and many will follow
A young girl's dream no longer hollow
It takes the shape of a place out west
But what it holds for her, she hasn't yet guessed

[Chorus:]
She needs wide open spaces
Room to make her big mistakes
She needs new faces
She knows the high stakes

She traveled this road as a child
Wide eyed and grinning, she never tired
But now she won't be coming back with the rest
If these are life's lessons, she'll take this test

[Repeat Chorus]
She knows the high stakes

As her folks drive away, her dad yells, "Check the oil!"
Mom stares out the window and says, "I'm leaving my girl"
She said, "It didn't seem like that long ago"
When she stood there and let her own folks know

[Repeat Chorus]
She knows the highest stakes
She knows the highest stakes
She knows the highest stakes
She knows the highest stakes

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, jag vet, jag vill ha vår!!! Dumma snö som kommer i slutet av mars..
Varsågod gumman, jag är så glad att du gillade dom =D
Haha, du och jag = biljettjakt ftw! XD
Din idé låter jättebra, jag är på om du vill hitta på nått imorgon med mej (+ förhoppningsvis flera =P) som sagt ;) =)

2008-03-19 @ 09:09:05
Postat av: Jenny

Håller med, vart tog våren vägen? :O aja, då kanske man hinner åka lite skidor iaf, har ju inte hunnit göra det under vintern. xD Tack så mkt fölr stödet om matteprovet, det gick dock sådär. Tror att armbandet jag fick av emelie gav mig lite tur iaf =P

2008-03-19 @ 12:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0