Flyttad!

Nu är jag också flyttad, coolt va? Det ser lite annorlunda ut men det kan man säkert vänja sig vid varefter det lider...
Kände bara för att påpeka det...
Annars så har jag just kommit hem, satt igång en diskmaskin och bytt tvätt i tvättmaskinen. Jag känner mig mycket huslig. Hoppas på att mamma köpte mer juice för jag håller på att torka ut och juicen är, uppenbarligen, slut.
I positiva kommentarer under dagen så kan jag meddela att min mobil bara har stängt av sig 3-4 gånger under dagen vilket måste ses som en klar förbättring mot i somras när jag köpte min nuvarande som ligger och är trasig. Påminn mig om att försöka fixa det idag före jag drar iväg till stallet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0