Fredagsfirandet

Nu har jag gnällt tillräckligt, här kommer fredag och lördagens glädjeämnen. Fredag är först ut.

Häntextra
Vi skulle som sagt fira Emelie på fredagen, vi blev inte särskilt många som dök upp utan det slutade med att det bara var Emelie, Sandra, Kix, Linnea och jag som drog ut till deras stuga. Vi lekte med tärningar, ni vet såna där tärningar där ena tärningen har ett verb typ lick, touch, massage och den andra har kroppsdelar typ ear, boobs, neck etc... Vi körde sanning eller konka som efter ett tag bara blev sanning, singstarade en hel del och sen avslutades det hela med en bastu när Linnea hade åkt hem till sig. Allmänt superkul och mysigt hade vi iallafall och jag kände verkligen hur jag tyckte om alla människor som var med, även om det var första gången jag och Sandra umgicks på fritiden och jag träffat Linnea bara två gånger tidigare i förbifarten.

Här kommer bilderna:

image239image240 Folket som var där

 Vi åt en hel del

 Tärningar som sagt, underskatta inte deras makt!

image244 Studsmattor är kärlek

image248 De heterosexuella flickorna Emelie och Linnea spöade oss i första rundan av Singstar.... Förlåt mitt lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0