Halv tolv inatt

Så vaknade jag av att Robin ringde och lät upprörd. Jag har ingen aning om vad som hade hänt, han ville inte prata om det (då?). Men han sa iallafall att vi inte borde umgås med varandra mer och att han inte ville/kunde förklara, han kanske hör av sig idag. Han var tvungen att sluta prata innan det ens gått en minut av samtalet för att försöka öppna dörren som hans flickvän låst in sig bakom.

Vad var det som hände före det där samtalet? Vad gjorde att han bestämde något sånt? Har jag gjort något? Har hon sagt något? Jag vill veta! Han får inte bara försvinna ur mitt liv så där, jag vill ha kvar honom som vän!

Kommentarer
Postat av: Emelie

VA???? =O =O =O Vad är det som har hänt??? =O Jag förstår ingenting, vad kan ha fått honom att ringa och säga sådär, att vilja förstöra er vänskap?!?!?! Shet! *kramar om jättehårt*
Tro mej, jag vet hur jobbigt sådant här kan vara, men vi ska gå till botten med det! Det har obviously någonting med den där jävla Karla att göra! Va fan är det som kan ha hänt?! =O

2008-05-08 @ 10:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0