Hehe... oooj dååå....

I måndags gick jag tidigt för att träffa Robin med Emelie.
I tisdags gick jag tidigt för att jag skulle till blodgivarcentralen och lämna prover.
Igår dök jag inte upp alls för att jag var hos Robin och läkte och lekte.
Idag kommer jag sent för att ... det blev så. Antagligen kommer jag dra tidigt idag också.
Får se hur det blir emd närvaron imorgon?

Träffade förresten snubben jag dreglade efter hela högstadiet på bussen igår. Han träffade en tjej på valborg så de har snart varit ihop i en månad. När han går ut nu i juni så ska de börja leta lägenheter tillsammans och i december är det tänkt att de ska förlova sig. När jag påpekade att det lät ambitiöst att planera så mycket efter så kort tid fick jag svaret "Varför tveka när allt känns så rätt, jag vill vara med henne och det kommer jag att fortsätta vilja." Han har alltså (tror han) träffat Den Rätta.  Jag blir så glad för hans skull! Hoppas nu bara att det stämmer också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0