Money money money

Tydligen kan man nu räkna ut hur värdefull blogg man har, riktigt hur det är tänkt att man ska få tal del av pengarna vet jag inte men det vore ju inte helt fel att få någon slags lön för att blogga?

Min blogg är i vilket fall som helst värd 2 688 kr vilket inte känns allt för hemskt...
Min mammas blogg ska tydligen vara värd 35 866 kr! Va, vänta lite här nu! Hur gick det till, varför är hennes blogg så jävla bra? Varför får hon en siffra mer än mig i värde??? Vad har jag missat? Nu ska jag börja läsa den och se om den är bra, för det vill jag inte tro på att den är. FAN!

Kolla era bloggars värden också, vi kan tävla? Den som är värdefullare än min mamma får en kaka eller hallonsoda?
http://bloggvarde.se/

image279

Kommentarer
Postat av: Erika

Bloggvärde. ahahhaha xD Det var värst att din mammas var så dyr

2008-05-23 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0