Mösspåtagning 101

Idag ska vi alltså stå och ha någon fin liten cermoni på torget som innebär att efter idag så är det fritt fram att springa runt med mössor och skråla för kung och fosterland. Vi ska ha "någonting somrigt" på oss. Jaha du? Vad säger det mig? Inte ett skit! Men det slutar väl med nånting som får mig stämplad som slampa, det brukar bli så när jag går ut och det är varmt väder.
Vi ska picknicka med klassen före, så klockan halv tolv inatt ställde jag mig och rörde ihop en halvtaskig pastasallad, så det blir väl den och en yoghurt antar jag. Frågan är bara vad man ska dricka?

Jag kommer att glömma mössan, no lie!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men det gjorde du inte, duktig flicka ;)

2008-05-28 @ 15:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0