Segpropp

Nu förväntas jag sätta ihop all fakta vi har fått ihop under de här veckorna på MKUn för att sätta ihop ett fint litet förslag. Jag ska alltså ha skrivit ihop 8 fina steg som kan hjälpa mig med det här. Jag har nästan gjort halvvägs klart på steg 2. Stort heja mig? Det ska tydligen vara inlämnat imorgon, oopsiee.~~
Jag visste det, min självbehärskning är inte vadden borde vara, även om den faktiskt varöver förväntan igår kväll; jagåt upp halva kladdkakan. Jag lovar att jag inte var sugen på choklad. Inte alls.
Hoppas att Robin dyker upp idag, annars har jag inte så mycket annat att se fram emot känner jag. Har inga roliga lektioner och ikväll ska jag jobba. Mycket nöje.
Min mentor tog mig åt sidan i början av lektionen för att beklaga sig över att mina betyg i två ämnen är hotade, däribland projektarbetet. Tydligen är faktumet att jag är så pass stressad att jag bara somnar när jag väl är hemma och har en chans att plugga inte en giltig ursäkt... Förlåt så jävla mycket för att jag inte låter skolan ta över mitt liv än den redan har. Det var inte meningen att försöka hinna med att få 4 timmars sömn per natt också, jag ska bättra mig. Och tydligen vill min mentor att jag skriver ett nytt projektarbete bara för att gå ett bättre betyg. Varför är det så jävla viktigt om min projekthandledare nu har sagt att det är ok att jag har tagit det här beslutet? Idiot.

Min rygg verkar iallafall inte hata mig lika mycket idag, vilket är skönt. Hoppas nu bara att det håller i sig.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Din stackare, jag förstår att det är jobbigt. Bara ta det lugnt, stressa inte upp dej, ok? Bryt inte ihop. Breathe, och ta det lugnt.

Hahaha, va underbart att kladdkakan var god iaf ;D
Om Robin dyker upp idag, isåfall när ska han komma då, efter skolan?

Men om Arne har sagt att det är ok och du är.. nöjd? så skit i vad Pascal säger då. Om det känns ok för dej att ta det betyg du får, så stressa inte upp dej över det och försök göra om det för att han säger det. Just stay clam, staaayy caaalm! ;P

Hoppas din rygg är snäll för resten av dagen iaf?

Och sluta bita sönder din hand p.g.a. Pascal, han är inte värd att du ska sitta och bita i din hand och få sår. Jag får ont bara att se vilka bitmärken du har fått. Ta det lugnt, hunny, and breathe, som sagt.

2008-05-15 @ 09:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0