The Cake was no lie!

Firade Susanne igår. Efter många om och men hittade vi till rätt lägenhet där presenter delades ut i samma takt som kramarna. Väl inne i köket fanns det inte bara en, utan TVÅ tårtor! Snacka om att vår lycka var gjord! En hallontårta med maränger och en vanlig tårta med banan och kiwi, jag tror att jag åt minst dubbelt så mycket som resten av folket men det var det värt. Vi inveg rappakaljat som hon fick av Erika och sen tittade vi på Ladyhawke, jag var den enda som höll mig vaken hela filmen igenom... Den var helt ok men jag hatade verkligen sönder musiken de valt till den.
Blev alltså inget One Missed Call, men vi åt goda mackor till frukost med X-Men så det var ingen större förlust.
Nej, kvällen var inte riktigt så kort men jag kan inte ta upp allt. Let's just say att det blev många felsägningar (mest från mig) och att alla hela tiden tvistade om huruvida the cake was eller om the cake was a lie. There was cake.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter ju som en härlig kväll iaf =) Åh, va gott med tårta, jag vill också ha! XD
Wow, den här gången var det du som höll dej vaken, inte den som somnade, I'm impressed, hahaha XP

2008-05-03 @ 13:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0