Väntetid

Erika ska svänga förbi här på väg till Susanne så att hon kan guida mig och Kix rätt. Hon borde vara på väg nu.
I övrigt har jag tråkigt som satan så det ska bli skönt att få lämna huset för tårta och trevliga flickor.
Kommer hem nån gång imorgon för att duscha och byta kläder före jag drar till Sundsvall och drar runt med Emelie på stadens krogar. Kanske ska försöka få till det så att vi ingår i Robins krogargäng, två av dem känner vi sen tidigare och jag kan eventuellt känna ännu en i gänget så då är det bara hans lilla slyna och nån annan tjej som är nya...

Jag undrar vad det blir för tårta hos Susanne? Bäst för henne att hon gillar mina presenter också, fast hon inte får något alls mangarelaterat från mig.

Kommentarer
Postat av: linnea

å tårta! ge mig! jag hatar tårta men det är snabb och god och MASSOR av energi!

2008-05-02 @ 17:07:11
URL: http://klaralinneamagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0