Viktväktarna nästa?

Jag äter när jag pluggar. Och nu menar jag itne att jag tar nåt äpple. Jag äter konstant. Jag äter för att hålla blodsockret uppe så jag slipper få panikångest, jag äter mer när den kommer ändå bara för att jävlas, jag äter när jag börjar bli trött för att kunna vara vaken ännu mer, jag äter när jag kör fast i hopp om att få igång huvudet genom någon slags belöningspaus där jag kan finna svaren. Kort sagt så äter jag. Jag påpekade detta för mamma när jag började komma in på sluttampen på den där pajen och hon bara skrattade och sa att jag fick se upp. Sen kom hon på att jag ska ju faktiskt läsa vidare sen också, inte på en gång men det kommer. Och då vill jag läsa till kock = ännu mer mat i omlopp. Vi konstaterade att jag antagligen kommer gå upp till ungefär 90 kg före sista året är slut, och det är om min kropp är lika snäll med förbränningen som den har varit hittills.
Någon som vill bli hälsofreak med mig?

image281

Nu är en uppsats inskickad, blev en sida för kort men det gick verkligen inte att pressa fram mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0